Ticket vrijgeven

Ticket vrijgeven

Soms is het nodig om een ticket terug vrij te geven.  Dat kan eenvoudig door de juiste bestelling te zoeken bij "klanten" of "bestellingen".

Eenmaal in de bestelling, klik je het gewenste ticket aan, en klik dan op "verwijderen" of "annulatie door klant".

Na het klikken op verwijder wordt je nog een bevestiging gevraagd.

    • Related Articles

    • Ticket verwijderen versus annuleren

      Het verschil tussen tickets verwijderen en tickets annuleren Annulatie gaat de reservatiekosten niet verwijderen. Dat is het enige verschil. Verwijderen gebruik je dus als je zelf een fout gemaakt hebt of je wil tickets op een andere datum boeken ...
    • Tickets annuleren

      Ga naar een bestelling, of zoek het ticket terug via de klantenfiche Selecteer het ticket (of meerdere tickets) Klik daarna op de knop bovenaan: annulatie door klant of verwijder De klant wordt hiervan niet automatisch op de hoogte gebracht.
    • Beschikbare blanco tickets voor abonnementen van een klant raadplegen

      Indien een klant reeds een abonnement is toegekend, dan vindt u het overzicht van de klant onder de tab abonnementen een lijst met alle toegekende abonnementen. Deze lijst is telkens opgedeeld in: abonnement naam (oranje), blanco ticket naam, aantal ...
    • Meerdere tickets op één pagina

      In tegenstelling tot de "print at home tickets" gaat de print tool één ticket per pagina afdrukken. Dat is niet altijd gewenst indien je grote pagina's gebruikt. Tickets kunnen ook op kleiner formaat worden afgedrukt. Kijk de instellingen van je ...
    • Anonieme klanten

      Een anonieme klant wordt in theaters ook wel eens binnenloop of kassaverkoop genoemd. Het zijn klanten waarvan je geen gegevens gaat opvragen. Die enkel een ticket wil en zo snel mogelijk geholpen moet worden. Er zijn een aantal voor de hand liggende ...