Ticket verwijderen versus annuleren
Het verschil tussen tickets verwijderen en tickets annuleren
Annulatie gaat de reservatiekosten niet verwijderen. Dat is het enige verschil.
Verwijderen gebruik je dus als je zelf een fout gemaakt hebt of je wil tickets op een andere datum boeken voor deze klant. Annuleren als de klant zelf afzegt, zijn geld terug wil, maar zonder eventuele reservatiekosten terug te betalen.
Related Articles
Productie of voorstelling verwijderen of annuleren
Dit artikel is zowel van toepassing op producties als op voorstellingen. Een productie of voorstelling afgelasten is nooit fijn. We proberen daarom te helpen om het werk te beperken. Maar er is een wezelijk verschil tussen verwijderen en aflassen. ...
Ticket vrijgeven
Soms is het nodig om een ticket terug vrij te geven. Dat kan eenvoudig door de juiste bestelling te zoeken bij "klanten" of "bestellingen". Eenmaal in de bestelling, klik je het gewenste ticket aan, en klik dan op "verwijderen" of "annulatie door ...
Tickets annuleren
Ga naar een bestelling, of zoek het ticket terug via de klantenfiche Selecteer het ticket (of meerdere tickets) Klik daarna op de knop bovenaan: annulatie door klant of verwijder De klant wordt hiervan niet automatisch op de hoogte gebracht.
Betalingen aanpassen of verwijderen
Je kan betalingen verwijderen onder volgende voorwaarden: Je hebt voldoende rechten om dit te doen. Niet elke gebruiker heeft evenveel rechten, mogelijk heb je geen rechten om betalingen te verwijderen. Het gaat niet om een online betaling. Online ...
Anonieme tickets terugnemen
Verwijderen van tickets die voor een anonieme klant geboekt zijn, kan op dezelfde manier als bij andere klanten. Een anonieme klant vind je niet terug in het klantenbestand. Hierdoor moet je de reservatie zelf terugvinden via de lijst van ...