Testen met je eigen e-mailadres dankzij "plus addressing"

Testen met je eigen e-mailadres dankzij "plus addressing"

Wist je dat je makkelijk nieuwe klanten kan “nabootsen” zonder telkens een ander e-mailadres te moeten gebruiken?
Met plus addressing (ook wel subaddressing genoemd) kan je achter je eigen e-mailadres extra tekst toevoegen.

Hoe werkt het?

Je neemt je eigen e-mailadres en zet er een + en een extra woord achter.
Alles komt toch in je gewone inbox terecht.

👉 Voorbeeld

De mails komen gewoon toe in jouwnaam@gmail.com, maar Rood Fluweel ziet dit als een apart adres.
Zo kan je perfect registreren, tickets kopen of promoties testen alsof je een nieuwe klant bent.

Waar werkt dit?

Plus addressing wordt ondersteund door de meeste grote e-mailproviders:

  • Gmail

  • Outlook.com / Microsoft 365

  • Yahoo Mail

  • Zoho Mail

  • Proton Mail

  • iCloud Mail (werkt niet met +, maar wel met aliassen)

Waarom is dit handig in Rood Fluweel?

  • Nieuwe functies testen alsof je een andere klant bent.

  • Uitproberen of promotiecodes correct werken.

  • Kijken hoe mails of tickets er voor het publiek uitzien.

  • Meerdere scenario’s testen zonder nieuwe accounts of mailadressen.


    • Related Articles

    • Hoe tickets scannen met je smartphone

      Met Rood Fluweel kun je eenvoudig tickets van bezoekers scannen bij de inkom van een voorstelling. Hieronder vind je een stapsgewijze uitleg van hoe dit in zijn werk gaat. Voorbereiding Zoek in Delphi de voorstelling waarvoor je moet scannen Ga naar ...
    • Privacy voor je bezoekers

      Sinds de introductie van de GDPR in 2018 heeft Rood Fluweel verschillende zaken ondernomen om de privacy van je bezoekers nog beter te garanderen. Niet enkel onze eigen administratie, onze technische infrastructuur, maar ook jullie verplichtingen ...
    • Een eigen font inladen op de shop

      Wil je een eigen font gebruiken op je Rood Fluweel ticket site? Dat kan! In dit artikel leggen we je uit hoe je een eigen font kunt inladen via de CSS en wat je moet doen als je een foutmelding krijgt vanwege CORS-instellingen. Let op bij het ...
    • Problemen met afdrukken van tickets

      Heb je problemen met het afdrukken van tickets? Volgende zaken worden wel eens over het hoofd gezien. Maar dit zijn de eenvoudigste zaken die je kan nakijken: Vergeet niet om je printer aan te zetten en na te kijken of er voldoende papier is Staat de ...
    • Automatische e-mails na bestelling

      Bij het aanpassen van de e-mail templates, heb je verschillende bestelbevestigingen. Elke e-mail wordt voor andere redenen gebruikt. Welke e-mail wordt gestuurd bij de bevestiging van een bestelling. (de abonnementen variant staat tussen haakjes) ...