Terugbetaling registeren van een klant
Soms betaald een klant dubbel. Je kan dan kiezen om de klant te informeren over zijn krediet dat hij later mag opgebruiken of je kan het terugstorten.
Als het krediet blijft open staan, onthoudt Rood Fluweel dit voor jou.
Als je het bedrag teruggestort hebt, kan je manueel een betaling registeren. Dat kan je eenvoudig doen door op de klantenfiche naar "betalingen" te gaan. En dan op de link "betaling invoeren" te klikken. Wat je dan doet is in plaats van een positief bedrag een negatief bedrag invullen.

Related Articles
Beschikbare blanco tickets voor abonnementen van een klant raadplegen
Indien een klant reeds een abonnement is toegekend, dan vindt u het overzicht van de klant onder de tab abonnementen een lijst met alle toegekende abonnementen. Deze lijst is telkens opgedeeld in: abonnement naam (oranje), blanco ticket naam, aantal ...
Een abonnement toewijzen aan een klant
Op het overzicht van een klant (oranje) is er een tab Abonnementen (blauw). Hier vindt u alle aangekochte abonnementen van deze klant en de mogelijkheid om nieuwe abonnementen toe te wijzen. Als je op deze knop klikt, kom je op de aankoop pagina ...
Bericht naar klant versturen
Wanneer druk ik op "bevestiging mailen" en wanneer op "print at home tickets opnieuw emailen"? Bevestiging mailen gebruik je als je iemand (bvb) telefonisch geholpen hebt en je wil deze persoon de gegevens met de betaling sturen. Of er belt iemand ...
Onzichtbaar maken van een voorstelling of productie
Indien je de online ticketverkoop op de shop al wil open zetten, maar deze nog niet aangekondigd hebben binnen het volledige programma, kan je een optie activeren "toon enkel met rechtstreekse URL". Dit staat bij de sectie "online verkoop" van een ...
Afdrukken van tickets
We streven ernaar om zo weinig mogelijk papier te gebruiken bij het aanbieden van Rood Fluweel. Maar tickets is nu één ding dat niet zomaar kan worden achterwege laten. Niet enkel de bezoekers vinden het belangrijk om nog iets in hun handen te ...