Startdatum 📅 onthouden in het bestellingenoverzicht

Startdatum 📅 onthouden in het bestellingenoverzicht

Wil je niet op oude bestellingen kijken van vorige producties en telkens opnieuw een startdatum moeten ingeven in het overzicht van de bestellingen? Goed nieuws: daar is een instelling voor!

✨ Wat doet deze functie?

Als je deze optie activeert, zal Delphi de laatst gebruikte startdatum automatisch onthouden.
Zo kan je bijvoorbeeld altijd meteen de bestellingen zien vanaf de start van je huidige productie.

👉 De einddatum wordt niet onthouden, maar die hoef je meestal ook niet in te vullen. Delphi toont automatisch alles tot nu.

✅ Hoe schakel je dit in?

  1. Ga in Delphi naar Instellingen

  2. Klik op Meer

  3. Kies Features

  4. Zoek de optie:
    Bestellingen: Filter startdatum onthouden

  5. Zet deze aan

Dat is alles! Vanaf nu onthoudt Delphi je ingestelde startdatum.

🔧 Hulp nodig?

Lukt het niet of zie je de optie niet staan? Laat dan zeker iets weten.


    • Related Articles

    • Het rekeningnummer aanpassen

      Ben je bezig met het bijwerken van je financiële gegevens en moet je jouw rekeningnummer wijzigen? Geen zorgen, het aanpassen van je rekeningnummer in Rood Fluweel is een fluitje van een cent! Volg deze stappen om alles vlot te laten verlopen. Stap ...
    • Het Verschil Tussen Verkochte en Gereserveerde Tickets

      Binnen Rood Fluweel hanteren we twee belangrijke termen om de status van tickets te beschrijven: verkochte tickets en gereserveerde tickets. Deze termen helpen ons om de verschillende stadia van tickettransacties te begrijpen. Hieronder leggen we uit ...
    • Gegevens aanpassen in het KBO (kruispuntbank van ondernemingen)

      Om je organisatie (vzw) in orde te maken voor online betalingen moet alles in orde zijn bij zowel het staatsblad als het KBO (kruispuntbank van ondernemingen). Het is niet omdat je een publicatie doet in het staatsblad dat het KBO in orde is. We ...
    • Wanneer kan het Rood Fluweel supportteam eindgebruikers opbellen?

      Bij Rood Fluweel streven we ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden, niet alleen aan onze directe klanten - de organisatoren - maar ook aan de eindgebruikers die van onze systemen gebruik maken. Hoewel ons primaire communicatiekanaal via onze ...
    • Abonnementen

      Omdat er op zoveel verschillende manieren over abonnementen wordt gepraat, hebben wij de meest universele manier gezocht. Abonnementen definiëren wij als volgt: op voorhand gekocht bundel van blanco tickets die recht geven op een reservering Een ...