Je kan eenvoudig zelf de profiel gegevens van de organisatie aanpassen.
Onder profiel gegevens verstaan wij
Al deze gegevens worden getoond aan bezoekers van de website die tickets willen verkopen.
De beheerders van jullie account kunnen deze gegevens zelf aanpassen door in Delphi links bovenaan op hun naam te klikken en dan "organisatie" te kiezen.
Het vermelden van een telefoonnummer op een webshop kan verschillende voordelen hebben, zelfs als het niet wettelijk verplicht is. Hier zijn enkele redenen waarom het een goed idee kan zijn om wel een telefoonnummer te verstrekken:
Hoewel het niet verplicht is, kan het vermelden van een telefoonnummer op uw webshop dus zowel het vertrouwen van klanten vergroten als de klantenservice verbeteren. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat als u een telefoonnummer verstrekt, u ook daadwerkelijk in staat bent om oproepen te beantwoorden en klanten te helpen.
Het aanpassen van de facturatiegegevens kan je niet zomaar zelf doen. Open hiervoor een support ticket
De logo's op de ticket templates staan los van de logo's die op de ticketshop getoond worden. Als je dus een nieuw logo hebt, kan je best ook even de ticket templates nakijken.
We gaan je logo niet automatisch aanpassen van grootte, zorg er dus voor dat je logo niet té groot is. Een logo van 120 pixels in hoogte is ruimschoots voldoende!
Denk er ook aan dat je logo niet automatisch aangepast is op de templates van de tickets. Dat moet je dus ook in orde brengen.