Klanten samenvoegen

Klanten samenvoegen

Wanneer 2 klanten worden samengevoegd, worden alle gegevens, tickets, reservaties, betalingen, ... samengevoegd tot één klant.

Hoe werkt dit

Op het detailscherm van een klant, heb je een tabbladje "sanenvoegen".
Je markeert eerst de klant die mag verwijderd worden met de knop "markeren voor samenvoegen".
Je krijgt dan een melding
Ga daarna naar de andere klant die je wil samenvoegen met deze klant. Ga naar het tabje "samenvoegen" klik op de knop "samenvoegen". Je zal dan op een scherm terechtkomen waar je het samengevoegde voorstel kan nakijken alvorens onderaan de samenvoeging daadwerkelijk te starten.
Vergeet niet onderaan op te slaan.
Alle tickets, betalingen, ... zullen nu verplaatst worden van de ene klant naar de andere klant.

Eenmaal de actie voltooid is, kan de samenvoeging niet ongedaan gemaakt worden.

    • Related Articles

    • Anonieme klanten

      Een anonieme klant wordt in theaters ook wel eens binnenloop of kassaverkoop genoemd. Het zijn klanten waarvan je geen gegevens gaat opvragen. Die enkel een ticket wil en zo snel mogelijk geholpen moet worden. Er zijn een aantal voor de hand liggende ...
    • Klanten exporteren

      Er zijn 2 manieren om uw klantgegevens te te exporteren Via het klantenscherm Surf naar het klantenscherm. Rechts bovenaan vindt u een knop "export". Klik daarop en dan op Excel of CSV. Alle klanten per productie Ga naar voorstellingen / producties ...
    • Geld terugbetalen aan klanten via PAY

      Dit artikel is bedoeld voor mensen die geld moet terugbetalen aan klanten, maar het geld werd reeds aan jullie uitbetaald. Je kunt zelf een "top-up" uitvoeren. Dat kan je door een bedrag over te maken naar derdengeldenrekening bij PAY. Dit moet wel ...
    • Nieuwsbrief versturen naar klanten

      Rood Fluweel heeft geen ingebouwde nieuwsbrief module. We kiezen ervoor om samen te werken met mailing diensten. Deze diensten zijn gespecialiseerd in het afleveren van nieuwsbrieven. Om een nieuwsbrief te versturen neemt u volgende stappen: ...
    • Logo en adresgegevens aanpassen

      Je kan eenvoudig zelf de profiel gegevens van de organisatie aanpassen. Onder profiel gegevens verstaan wij Adres gegevens (adres van de maatschappelijke zetel) ondernemingsnummer telefoonnummer (dat mag ook een mobiel nummer zijn) het logo van de ...