Hoe kan ik een kaart voor een anonieme gebruiker op betaald zetten?
Omdat anonieme gebruikers anoniem zijn, weet je ook niet op wie je moet wachten om geld te ontvangen. Het zou betekenen dat je een administratie naast Rood Fluweel zou moeten beginnen voeren. En dat is niet helemaal de bedoeling.
Daarom zijn tickets die geboekt worden met een anonieme klant altijd direct betaald.
Zorg ervoor dat mensen die dus tickets boeken voor "anonieme klanten" dit ook weten.
Related Articles
Hoe een beheerder aanmaken
Meerdere gebruikers In Rood Fluweel kunnen verschillende mensen tegelijkertijd inloggen op Delphi om beheertaken uit te voeren. Het is belangrijk dat elke gebruiker een uniek wachtwoord heeft, want het aantal gebruikers is onbeperkt. Rollen binnen ...
Anonieme klanten
Een anonieme klant wordt in theaters ook wel eens binnenloop of kassaverkoop genoemd. Het zijn klanten waarvan je geen gegevens gaat opvragen. Die enkel een ticket wil en zo snel mogelijk geholpen moet worden. Er zijn een aantal voor de hand liggende ...
Hoe stel je de start- en einddatums in voor de online ticketverkoop in Delphi
Dit artikel legt uit hoe je de start- en einddatums voor de online ticketverkoop voor een voorstelling of productie kunt instellen. Vereisten Toegang tot Delphi Beheerdersrechten om verkoopdatums in te stellen. Niet elke gebruiker heeft hier rechten ...
Hoe maak je een vrijkaart aan?
Dit artikel legt uit hoe je een vrijkaart aanmaakt in het systeem, zodat deze gebruikt kan worden zonder dat deze zichtbaar is voor klanten online. Stap 1: Controleer de Prijscategorieën Navigeer naar Instellingen > Meer > Prijscategorieën. ...
Anonieme tickets terugnemen
Verwijderen van tickets die voor een anonieme klant geboekt zijn, kan op dezelfde manier als bij andere klanten. Een anonieme klant vind je niet terug in het klantenbestand. Hierdoor moet je de reservatie zelf terugvinden via de lijst van ...