Een abonnement toewijzen aan een klant

Een abonnement toewijzen aan een klant

Op het overzicht van een klant (oranje) is er een tab Abonnementen (blauw). Hier vindt u alle aangekochte abonnementen van deze klant en de mogelijkheid om nieuwe abonnementen toe te wijzen. Als je op deze knop klikt, kom je op de aankoop pagina terecht (groen).

Op de aankoop pagina (oranje) vindt u een lijst van geconfigureerde abonnementen (blauw). Wanneer u minstens 1 abonnement aanduidt en op toevoegen (groen) klikt wordt er een bestelling aangemaakt voor deze verkoop en wordt u naar het bestelling overzicht gebracht.

Op het overzicht van de bestelling vindt u alle details van de aangekochte abonnementen (blauw) terug en kan u de betaling boeken (groen).

    • Related Articles

    • Beschikbare blanco tickets voor abonnementen van een klant raadplegen

      Indien een klant reeds een abonnement is toegekend, dan vindt u het overzicht van de klant onder de tab abonnementen een lijst met alle toegekende abonnementen. Deze lijst is telkens opgedeeld in: abonnement naam (oranje), blanco ticket naam, aantal ...
    • Terugbetaling registeren van een klant

      Soms betaald een klant dubbel. Je kan dan kiezen om de klant te informeren over zijn krediet dat hij later mag opgebruiken of je kan het terugstorten. Als het krediet blijft open staan, onthoudt Rood Fluweel dit voor jou. Als je het bedrag ...
    • Bankkosten doorrekenen aan eindklanten

      Als je jezelf afvraagt, hoe kan ik de kosten van de online betaling doorrekenen aan de eindklanten. Dan is dit het korte antwoord: niet. Dat mag niet zomaar toegelaten door de Europese psd2 wetgeving. Het is verboden extra verborgen kosten nadien toe ...
    • Mailchimp aan Rood Fluweel koppelen

      Dit artikel beschrijft wat je kan doen met de koppeling aan Mailchimp. Waarom koppelen In een bevraging in kwartaal 4 van 2019 onder onze klanten bleek dat bijna 80% Mailchimp gebruikt om zijn nieuwsbrieven te versturen. We dachten dat het dus wel ...
    • Hoe maak je een vrijkaart aan?

      Dit artikel legt uit hoe je een vrijkaart aanmaakt in het systeem, zodat deze gebruikt kan worden zonder dat deze zichtbaar is voor klanten online. Stap 1: Controleer de Prijscategorieën Navigeer naar Instellingen > Meer > Prijscategorieën. ...