Betalingen aanpassen of verwijderen

Betalingen aanpassen of verwijderen

Je kan betalingen verwijderen onder volgende voorwaarden:

  • Je hebt voldoende rechten om dit te doen.  Niet elke gebruiker heeft evenveel rechten, mogelijk heb je geen rechten om betalingen te verwijderen.
  • Het gaat niet om een online betaling.  Online betalingen worden automatisch geregistreerd, hierdoor is het dus ook niet mogelijk om de betaling te verwijderen. 

Hieronder zie je een screenshot van "Betalingen / Overzicht".  Het groene podlood laat je toe om de details van de betaling aan te passen.  Het rode vuilbakje laat je toe om de betaling te verwijderen.

    • Related Articles

    • Bericht aanpassen

      Alle teksten die je bezoekers te zien krijgen kan je zelf aanpassen. Dus ook de inhoud van e-mails die automatisch verstuurd worden. Hoe doe je dat? Meld je hiervoor aan met een account met voldoende rechten. Surf naar ...
    • Het rekeningnummer aanpassen

      Ben je bezig met het bijwerken van je financiële gegevens en moet je jouw rekeningnummer wijzigen? Geen zorgen, het aanpassen van je rekeningnummer in Rood Fluweel is een fluitje van een cent! Volg deze stappen om alles vlot te laten verlopen. Stap ...
    • Wegwerken van openstaande op te volgen betalingen

      Het beheren van openstaande betalingen is een belangrijke taak binnen Rood Fluweel. Dit artikel leidt je door de stappen om manueel onbetaalde of teveel betaalde bestellingen te corrigeren met een nieuw betaaltype. Aanmelden op Delphi: Start Delphi ...
    • Ontvanger van de factuur aanpassen

      Aanpassen van de facturatiegegevens Je kan de facturatiegegevens niet zelf aanpassen omdat hiervoor de overeenkomst intern in ons systeem moet aangepast worden. Wie ontvangt een e-mail met de factuur? Je kan zelf kiezen wie een e-mail moet ontvangen ...
    • Ticket verwijderen versus annuleren

      Het verschil tussen tickets verwijderen en tickets annuleren Annulatie gaat de reservatiekosten niet verwijderen. Dat is het enige verschil. Verwijderen gebruik je dus als je zelf een fout gemaakt hebt of je wil tickets op een andere datum boeken ...